السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس مجلس الإدارة رئيس التحرير
بدور ابراهيم
عاجل
فنون و منوعات

تفاصيل ازمة "شريف منير" مع زوجته "لورا"

الإثنين 22/أغسطس/2022 - 04:08 م
أصول مصر

يبحث العديد من الافراد بالوقت الحالى عن اخر احداث وتفاصيل ازمة الفنان شريف منير مع زوجته لورا ، بعدما هاجمت ابنتيهما (فريدة، وكاميليا) بنشر منشور موجهة رسالة لهم .

 

زوجة شريف منير توجه رسالة لابنتيها (فريدة، وكاميليا)

 

حيث وجهت لورا زوجة الممثل شريف منير رسالة الى ابنتيهما فى منشور قالت فيه " رسالة إلي بناتي فريدة و كاميليا بما أنكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما أدتكم عمري وصحتي وحبي واهتمامي وضحيت عشانكم كتير.. وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم بأصحابكم بأمهات أصحابكم يشهدوا بإن أنا كنت أم عاملة إزاي.. بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة ، وهقولكم حاجة واحدة بس اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد

 

واضافت "بتمنالكم كل خير وصحة وأن ربنا يهديكم في يوم من الأيام.. بس ربنا موجود وكبير قادر على اللي عمل فيكم كده أنه يرده ليه في يوم من الأيام.. مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي”

 

وقامت بنتها فريدة بالرد على هذا المنشور وقالت فيه "ليه بتعملي كده؟ ليه بتخلي شكلنا كده قدام الناس؟ ، لترد عليها والدتها قائلة "أنتوا بتموتوني كل يوم وأنت عارفة كده كويس ربنا يهديكي صحيح الزن على الودان أمر من السحر” .

 

 وقالت ابنتها كاميليا معلقة على منشور والدتها هى الاخرى قائلة لوالدتها "عمرنا ما بعدنا عندك وغير كده أنا كنت لسه قاعدة معاكي إمبارح مكنتش عارفة أنك بتفكري كده"، لتقول لها والدتها "انتم عارفين كويس أوي اني بشحتكم وبتهربوا مني ربنا موجود ويهديكم من الزن اللي على ودانكم”.

 

شريف منير 

 

قام شريف منير بإلغاء متابعته لزوجته لورا على تطبيق الانستجرام بالاضافة الى حذف كل صورهم ، وقام ابنتيهما ايضا بإلغاء متابعتها وحذف الصور التى تجمعهم سويا مع والدتهم .

 

والجدير بالذكر : ان الفنان شريف منير قد ألغى هو وابنته اسما متابعة كل منهما الاخر على إنستجرام من قبل وتساءل البعض عن الاسباب وراء الغاء المتابعة هذه ولكن عادوا مرة اخرى لمتابعة بعضهم البعض على تطبيق الانستجرام.